שירות תמיכה

ראשי >שירות תמיכה

מוקד אבטחה

מוקד אבטחה תפקידו לקבל הודעות ממערכת אזעקה המותקנת בבית / עסק / מוסדות.

מוקד האבטחה מחבר את הלקוח באופן קווי (טלפון ביתי), סלולארי (GSM/GPRS) רדיו (RF).

מוקד אבטחה - מקבל קריאה באמצעות מערכת אזעקה המותקנת אצל הלקוח, והמוקד מחייג

לבעל המנוי בכל מקרה של פעילות חריגה.

במקרה של פעילות חריגה אצל הלקוח ו/או שאין מענה אצל הלקוח מוקד אבטחה שולח צוות סיור

ושמירה בזמן מהיר אל אתר המנוי.

 

מערכת אזעקה

על מנת להתחבר למוקד אבטחה יש צורך להתקין מערכת אזעקה.

בשביל להתאים מערכת אזעקה לאתר בו הוא יותקן, יש צורך ביועץ מיגון בעל ניסיון,

בשיתוף עם סוקר מטעם הביטוח על מנת להתאים את מערכת האזעקה הנכונה ביותר
ואת הגלאים המתאימים ביותר עבור האתר.

 

לא פעם אנחנו נתקלים בלקוחות שהותקנו אצלם מערכות אזעקה הסובלים מאזעקות שווא מיותרות ו/או לחלופין שה - מערכת אזעקה אינה מתפקדת כמו שצריך, ואותו מתקין כבר אינו קיים.

לכן חשוב לבחור חברת התקנות מקצועית המוסמכת ע"י החברות המוכרות לחברות הביטוח.